
Uszkodzenie iPhone’a po upłynięciu okresu gwarancji to zmora każdego właściciela urządzenia spod znaku jabłka. To problem tym bardziej dotkliwy, że gwarancja producenta oferowana przez Apple trwa krócej od większości standardowych ofert – trwa bowiem rok zamiast typowo napotykanych dwóch lat ochrony. Okres ten dodatkowo zostaje skrócony do 6 miesięcy w przypadku baterii oraz wszelkiego rodzaju akcesoriów.
Czynniki te sprawiają, że gwarancja upływa niezwykle szybko, a przykre zdarzenia mogą niestety nastąpić w każdej chwili. Tym gorzej, jeśli dojdzie do nich już po zakończeniu gwarancji lub gdy uszkodzenia wynikają z winy użytkownika i standardowa gwarancja i tak nie obejmowałaby ich naprawy.
Uszkodzenie iPhone’a po gwarancji – co robić?
Co więc możesz zrobić w takiej sytuacji, aby uniknąć kosztownej wymiany urządzenia na nowe tylko po to, by móc przywrócić mu pierwotną sprawność, a sobie możliwość korzystania z jego dobrodziejstw? Przede wszystkim dobrze Przeszukaj internet. Choć Twoją reakcją w pierwszym momencie może być wybór przekazania uszkodzonego iPhone’a do autoryzowanego serwisu Apple, nie zawsze jest to najlepsze rozwiązanie. Autoryzowane serwisy znacznie podwyższają ceny oferowanych przez siebie usług, a dysponują tym samym zapleczem technologicznym, co najlepsze serwisy pogwarancyjne.
Jak wybrać pogwarancyjny serwis Apple?
Wybierając pogwarancyjny serwis iPhone możesz więc zaoszczędzić sporo pieniędzy, a otrzymać ten sam rezultat dający całkowitą satysfakcję, a do tego otrzymać na wykonaną usługę znacznie dłuższy okres gwarancji poserwisowej.
Jeżeli taki serwis iPhone nie znajduje się w Twojej najbliższej okolicy – nic straconego! Zawsze możesz zdecydować się na skorzystanie z szerokiej palety usług serwisu iPhone oferującego naprawę wysyłkową z darmowym kurierem do punktu. Tą drogą w przypadku wielu standardowych i krótkich w realizacji napraw sprawne urządzenie może do Ciebie wrócić już nawet na drugi dzień roboczy!
Zalety profesjonalnego serwisu iPhone
Wyposażone w rozbudowane zaplecze kadrowe oraz techniczne serwisy iPhone umożliwiają ekspresową realizację nawet tych bardziej wymagających napraw, choć w tym przypadku ich wykonanie trwać może od kilku dni do nawet tygodnia roboczego lub więcej.
Jednak to nic w porównaniu do słabych ofert proponowanych przez lokalne niewielkie, słabo wyspecjalizowane serwisy, które dodatkowo muszą tracić Twój czas na sprowadzanie niezbędnych części, podczas gdy profesjonalne serwisy iPhone mają je dosłownie w zasięgu rąk swoich serwisantów, gdyż na bieżąco uzupełniają stany magazynowe. Dzięki skutecznemu zarządzaniu są też w stanie przewidzieć rosnące zapotrzebowanie na konkretne podzespoły.
Wszystkie te elementy sprawiają, że czas realizacji usługi naprawy iPhone’a – niezależnie od tego, czy jest to wymiana wyświetlacza, wymiana baterii czy też inne, bardziej wymagające usługi – jest w praktyce znacznie krótszy względem tego, co proponuje konkurencja. Wybierz dobrze, a z powrotem otrzymasz swój telefon bardzo szybko, a gwarancję dostaniesz na bardzo długo.